joi, 29 martie 2012

Sa invatam sa fim liberi!

Suntem un popor de tarani.
E o afirmatie,nu  o acuzatie!
  Un popor care  nu-si mai recunoaste originea,nu-si mai regaseste drumul spre inainte!Iar mie mi se pare ca de 23 ani batem pasul pe loc,ba mai mult,in ultimii 4 ani alunecam usor inspre dictatura pe care am inlaturat-o in 1989!
In letargia aproape de patologic in care ne afundam,ne-am gasit destui care sa va strigam sa va treziti si sa reinviem acest popor.O s-o facem pina cind vom reusi si vom reusi in curand!
De data asta am iesit la lupta noi,fiii  invatati ai acestor tarani si nu suntem chiar putini!
Vom rupe tacerea si le vom reda demnitatea taranilor nostri,parintilor,bunicilor nostri,fara sa ii jignim dindu-le de pomana,cum fac toate mirtoagele care au ajuns sa se creada cai de rasa!
Taranii mei nu au nevoie nici de mila,nici de pantofii lor cu toc,nici  de piinea duminicala distribuita prin biserici!
Au nevoie  sa fie ascultati,indrumati,luminati !Restul drumului pina la lumina il vor gasi singuri!
Nu suntem viermi,suntem tarani,doctori,ingineri,profesori si vom schimba regula jocului!

Un comentariu:

  1. Cetatenii comunei noastre pentru o paine sau un pachetel cu mancare, primit de la domnul primar, sunt gata sa-l voteze din nou, dar nu se gandesc ca pachetul, painea, banii pe care ii primesc de la domnul primar in schimbul unui vot, nu tin decat 2,3,4 zile ,dar apoi se plang ca nu au locuri de munca ca nu au un parc in care sa mearga si nu au o terasa unde sa bea un suc.Pentru o luna in care primesc bani si pachete , cetatenii comunei Maracineni ,se lupta cu problemele timp de 4 ani.Ma numesc Alexandru Bogdan si parerea mea este ca cetatenii comunei Maracineni trebuie sa ia tot ce li se ofera dar sa voteze cu capul nu cu stomacul.

    RăspundețiȘtergere