miercuri, 23 mai 2012

"Aschia nu sare departe de trunchi"

   
   Acest articol este  un pamflet  si o propunere de spre dezbaterea publica a unui stil de viata opulenta a unui cetatean al com.Maracineni si va fi tratat ca atare.
   Mentionez ca persoana in cauza are legaturi directe cu lucrarile antreprenoriale cu Primaria Maracineni, cu toate ca este chiar fiul primarului inca in serviciu.
   De asemenea aceste fotografii sunt publice, postate (respectand , acceptand si asumandu-si regulile mediatizarii pe site-ul de socializare Facebook) chiar de catre Constantin Sandu in propria-i foaie distribuita publicului larg.
   Va marturisesc ca nu m-am gandit niciodata la vreo razbunare,dar luand exemplul Republicanilor americani completat la incepurri de grija si atentia reginei Angliei fata de familia regala, iata ca si in zilele noastre se obisnuieste mediatizarea familiilor candidatilor la functii publice- de ex, in America toata lumea stia de D-na Michelle Obama inca din primele perioade electorale ale sotului sau.
   Asta face parte din ceea ce denumesc eu o democratie transparenta,  unde nimic nu se vrea ascuns ,iar omul de rand este instiintat si astfel scutit de smecherii si ascunzisuri, de amenintari mafiote si de umiliri perene.

     Ma vad obligata fata de cetatenii comunei Maracineni sa ii atentionez despre fiul primarului Maleanu si anume "Sandu Constantin - om de afaceri" -asa cum chiar lui ii place sa se prezinte telefonic si atunci cand ameninta personal !
     Dumneavoastra, alegatorii si nu numai (aceste lucruri trebuie stiute chiar si de cei fara drept de vot in Maracineni) o sa dati un calificativ propriu dupa vizionarea catorva poze. Ele sunt destul de expresive ca sa-si dea seama chiar oricine de stilul mafiot  si apucaturile primarului Titel Maleanu ...care spre stupoarea multora chiar are tupeul sa mai candideze in continuare la sefia comunei.

 Acesta este Sandu Constantin, fiul primarului D-tru Constantin ( cunoscut si sub pseudonimul de "Smeleanu")
Acest domn, m-a amenintat telefonic acum mai bine de 2 luni, folosind expresii obscene la adresa directa a sotului meu, a mea si a membrilor PSD - Maracineni, pe care ne-a facut in discutia telefonica cu sotul meu (care nu-l cunostea personal,dar prezentandu-se la inceputul discutiei "Sandu Constantin, precizand ca este baiatul primarului Titel)




Titel de cand renuntase la a fi sofer pe salvare ne spunea ca "niciodata nu-si va lua o masina noua". Mult mai tarziu am inteles de ce. Orice masina noua are incluse TVA-ul si dupa caz accize si taxe vamale. Mai mult din filierele de "facut rost de masini" (n.b. nu fac referire la vreo retea de furat masini !)din Germania era mai greu de procurat o masina noua cu acte in regula.
Dar si asa , aceasta masina alba sfideaza daciile si tractoarele satenilor din Maracineni, care...sa fim cinstiti chiar se bucura la o punga cu orez, zahar sau sticla cu ulei data de primar spre "marinimia " proprie (pe sestache)  fara sa se prinda  careva cum ca aceste ajutoare au sosit pe cale guvernamentala pentru inzapezitii iernii asteia.


Sa fie miros de tutun???...deh mare viciu ! sau doar sa fie praf de stranutat... Ha(s) ....sssssh!
(nu am facut afirmatia ca d-l din imagine-cred a fi Sandu Constantin- ar fi  toxicoman)
Tanti Leonoro!...ce parere ai matale ...dupa o prasila, merge un ...fum... Nu?


Mi se pare o poza previzionara : "pus la zid".
As intitula-o : "Indecizie"
(se vede in dreapta wola ...in fatza masina alba.
Oare care va fi alegerea omului de afaceri?


Mare om , mare caracter !
Educat cu cele mai alese obiceiuri crestinesti,Sandel* este stingher in compania femeilor.
O sa spuneti ca suntem carcotasi... dar cred ca de fapt domnisora balerina trebuia convinsa sa participe la o claca pemtru a framanta pentru ...duminica...


Vine Gashca oamenilor de afaceri ! Feriti buzunarele, cardurile, conturile ...nu de alta
...da` umbla vorba-n sat ca s-au clonat multe prin zona...
(shefii de partid* stiu de ce)
Omul de afaceri delegat arbitru intre..."baieti"


Stacheta trebuie ridicata si mai sus!
Asta e calea progresului . Antrenamentul se vede la Sandel de la slalomul taxeleor catre statul roman.


Spiritul de "Maini libere" este obligatoriu in codul rutier roman si european.
Cine l-a vazut prin maracineni pe omul de afaceri fara tigara in mana la volan este invitat sa ne faca cate un semn. Ma si intreb de ce nu si-a tras furtunul de la narghilea?
Ahhh...am uitat ca la volan se folosesc tigari din tutun... !
Pentru cei care stiu doar din amintiri de codul rutier, "maini libere" nu se refera nici la condusul cu cutie automata,nici la stapanirea volanului cu o singura mana. Am auzit fel de fel de opinii din partea prietenilor lui Sandu cum ca e ceva normal sa fumezi sau sa conduci cu o mana. Cred ca este ca exemplul tanarului de la examenul de BAC , avand de comentat poezia "Toma Alimos" ...care cu o mana tinea pistolul,cu o mana calul si cu cealalta isi tinea matele in burta....


S-a schimbat tapiteria. Si tigara . Omul de afaceri nu s-a schimbat.



Cat altii aveau casele ingropate in zapada, omul de afaceri tragea o "Baietzeasca"


Tot o "Baietzeasca"
Plin de talente, ferit de managerii de agentii de presa de avengura mondiala, artistul retras cu Baietzii* intr-un pod, pregatind noul album electoral...


Oare cat a fost declarata aceasta masina la intrarea facuta in tara de Sandel?
sa fie o suma adevarata? Doamne fereste ! dar cu slalom printre jaloanele fiscalitatii romanestine permitem ca muritori de rand multe.
Ne permitem sa participam la nu stiu ce zvon de accident si sa intervenim in forta cu tot parcul de masini inscriptionate cu "TDV"... pentru a influenta decizia politiei?
Da, daca suntem Constantin Sandel , da.


   Dintre cei impinsi de catre Sandu sa comenteze acest articol,au mentionat ca acest baiat avea bani inainte ca tatal sau sa fie primar, eludand faptul ca inainte de a fi primar , Constantin Dumitru a fost consilier trecand rapid de la un chisc metalic la un supermarket cu restaurant la etaj. Se uita ca inca de prin anul 2003 si-a atribuit cu influentele de consilier un teren pe Euro 85 de unde luna de luna a luat chirie de  pe o hala inchiriata de pe la inceputuri firmei Alumil , cu  1000 euro/luna (dupa spusele proprii ale lui Constantin Dumitru)...in fiecare luna.
   Numai de pe acest teren in acesti 10 ani  X 12 luni /an =  120 luni
                                                    120 luni X 1000euro  =  120.000 euro !!!
Frumusica suma din afacerile cu pamantul din comuna Maracineni nu?
(asta este doar afacerea de pe hala inchiriata la Alumil si nu re restul  unde a amplasat statii GPL , Magazine, Restaurant - aici facand referire doar la cele de pe perimetrul comunei Maracineni.
Aceste afaceri* o sa fie subiectul altor dezbateri publice, acest articol fiind dedicat pamfletului si intrebarilor retorice .

32 de comentarii:

  1. Ce mizerie, dar asa va invata, probabil, pesedeul...

    RăspundețiȘtergere
  2. In Romania intreprinzatorii particulari se impart in doua categorii: oameni de afaceri si ciocoi.
    Primii au veleitati si abilitati in a face afaceri cinstite bazate pe concurenta loiala si onestitate fata de clienti si mai ales fata de proprii angajati.
    A doua categorie, care este covarsitoare in Romanica noastra este formata din ciocoi (nu fac apologie la apelativul dat de PP DD dar acesta este adevarul). Oameni de joasa speta care au parvenit mai mult pe cai obscure si ilegale, rasariti dintre oamenii foarte simpli si fara studii aprofundate dar care au uitat de unde au plecat. Acum se comporta ca niste vatafi, stapani peste sufletele angajatilor lor, sfideaza pe cei din jur si sunt trufasi peste masura.
    In aceste imagini se vede clar atitudinea, modul de manifestare si aroganta acestui fiu de ciocoi. A fi un om de afaceri modest este o virtute.

    RăspundețiȘtergere
  3. sa-i fie rusine daca a indraznit sa te ameninte in halul asta.......

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa va fie rusine dna doctor! Vreti sa castigati cu orice pret, chiar cu pretul de a ataca familia primarului. Educatia si bunele maniere nu va spun ca astea sunt lovituri sub centura? Daca cineva s-ar lega de familia dvs cum ar fi? RUSINEEEE!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acesta este fiul primarului care sfideaza tot si toate , ce in lipsa primarului este " primarul comunei" care verifica pe monitorul din biroul primarului , activitatea salariatilor ,prezenta cetatenilor in institutie pentru a da raportul " taticului " si picior peste picior, pe biroul aceluiasi tatic , savureaza din plin, uneori impreuna cu finul, adica, viceprimarul comunei - Potoceanu Victor - un " mic trabuc - din cel mai fin " in fumul de-l tai cu cutitul.
    Adevarata beizadea .........

    RăspundețiȘtergere
  6. Auzi cucoana! de ce te agiti tare asa si postezi toate porcariile fama si pe mine sa inteleg ce ti se pare ca nu sau facut destule in maracineni decand au plecat hotii deacolo? din cate stiu eu fiul domnului primar avea toate astea inainte sa fie tatal lui primar avea si masini avea si afaceri repet AFACERI nu afacere eu decand il stiu pe fiul actualului primar asta vb inainte sa fie taicasu primar nu l-am vazut niciodata pe jos sau cu maxi taxi sau ne imbracat sau fara sa se distreze hai sa fim seriosi si sa ne vedem fiecare de puterile noastre si sa lasam omul sa isi continue proectele care le are de facut pentru maracineni.Mai am si eu o intrebare daca prin absurd vei fi u "primar" cam ce ai face u in plus fata de actualul primar;dai bani degeaba la lume deschizi fabrici aduci finantatori asfaltezi ulitile faci discoteci de lux hai zi adevarul ca vrei sa furi pentru promiti acum la inceput verzi si uscate si dupa se uita hai veziti de treaba si de oaala ta la bucatarie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ,,Hotii aia ",care zici matalutza au ramas intro casa care este sfert din sfert ,din sfert.........dintro casa de-a lui Smele !!!!Daca era hot ,asa cum spui ,avea afaceri pe terenurile primariei ca Smele ...
      Si vad ca esti si misogin ,dar nu cred ca stii ce inseamna !te duci la DEX si cauti !De fapt ar trebui sa te duci la scoala ca mai ai de invatat scierea ...

      Ștergere
  7. Va place sa sugeti pula de dusmanie si de foame...
    Un vitor fin al primarului(poate si viitor vice)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. RUSINEEEEEE !!!!Needucatuleeeee !!!Tu sa fii viceprimar la usa cortului !!!

      Ștergere
  8. din partea mea poate sa iti ia 100 de masini 1000 de case eu tot titel maleanu votez. dc? pt ca fata de alti iti raspunde la salut vb cu lumea e respectos a facut ceva in comuna fata de alti eu zic ca o ducem boiereste

    RăspundețiȘtergere
  9. Are ditamai resedinta langa mine la tara.In fiecare noapte,indiferent ca este cineva acolo sau nu,sunt aprinse aproximativ 30 de lumini la imensii stalpi din jurul imensei curti a casoaiei cu pricina,care consuma intr-o noapte cat consuma tot satul intr-o saptamana.Cu masinile tot face drifturi prin praful de tara...

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte bun articolul. Continuati cu ancheta si dezvaluirile va rog. Aceste lucruri trebuie stiute de cat mai multa lume.

    RăspundețiȘtergere
  11. Langa mine sunt parintii mei si sora mai mica. Ei locuiesc in Maracineni, eu cu familia mea in Buzau. Zilele trecute ati trecut pe la parintii mei pe strada si dvs personal ati vorbit cu toata lumea de pe ulita. La parintii mei ati si intrat sa vedeti de bunica mea, bolnava la pat. Va transmit din partea bunicii mele, pe care ati luminat-o la fata cu vorbele dvs, si din partea intregii familii ca sunteti un om deosebit, ca ne e clar ca aveti o lupta grea cu Domnul Primar, dar sa nu va lasati doamna! Ne punem toate sperantele in dvs, ca altfel ne fura asta de ne stinge inca 4 ani. Parerea alor mei este ca o sa castigati si o sa fie bine in Maracineni.
    Cat despre Sandu, cei mai tineri il stim. Foarte bine faceti ca aratati comunei intregi cum se traieste din furat. Eu am 1480 lei/luna plus bonuri de masa. Sotia un pik mai putin. Cu banii astia abia ne achitam rata la apartament fara sa ne putem permite de 2 ani sa plecam in concediu nici macar o saptamana. Muncim si atunci. Mai ne sta noua gandul la mertzane? Doar daca ne apucam de furat. Eu personal, Doamna Doctor, nu disper, ca suntem tineri,dar cei batrani asteapta doar cate o vorba buna si cate un sfat.Mai fiti sigura ca daca Domnul Primar Maleanu le va da saci intregi cu bunatati, ai mei tot pe dvs au sa va voteze!
    Va dorim sa va vedem la Primarie!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa va fie rusine!!!!! Munciti si voi daca vreti sa aveti. Rusine "doamna" doctor!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce dai astfel de sfaturi cumva si tu ai "Muncit" cu SMele pe la conturi bancare sau drogulete....smenuri....daca muncesti cinstit nu faci atatia bani in 2,3 ani "putica" asa ca mai taie din ele da-le dracu" hahahahah

      Ștergere
    2. Oricat ai munci, din bani cinstiti nu iti poti cumpara in 1 an o masina de 100 de mii de euro, sa deschizi peste 10 magazine, benzinarii, baruri, sa cumperi zeci de masini pe firma, sa faci campanie electorala scotand in strada zeci de masini ce au blocat pur si simplu strada Maracineniului si asa plina de noroi, carute, biciclisti si pietoni ce merg pe strada ptr ca alta optiune nu au, rusine celor ce locuiesc in Maracineni si se complac in situatia asta ... acest lucru inseamna complicitate la furt, furt ce face doar o persoana sa traiasca ffff bine !

      Ștergere
  13. Doamna Dr Septar, noi ne pricepem mai putin la politica. Maleanu a furat tot ce se putea fura. Sunt din Capatanesti si avem o groapa uriasa in fata casei. Doamna Doctor, acum ploua de rupe.Mai devreme a trecut Maleanu cu caravana cu copiii de la Buzau imbracati in tricouri albe, dupa care a inceput o ploaie de a dat si piatra. Acum am o groapa de peste jumatate de metru plina cu apa de mi-e si frica sa ies din casa. Am si copil mic si mi-e frica sa-l las singur la poarta.Haideti Doamna mai repede la Primarie si faceti-ne si noua trotuarele si canalizarea asta sa nu mai iesim in cisme de cauciuc pe strada.

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi cer scuze, dar o sa ma adresez meshterului Sandel.
    Mai prietene, eu sunt sofer ca si tactu. si am umblat prin toata lumea. cel mai bun prieten al meu lucreaza la tine,prietene. din leafa aia prapadita pe care io arunci tu ssi cu tactu crezi tu ca poti sa-ti cumperi in 25 de ani o casa si juma de mercedes? Prietene eu recunosc , nu ca tine ca eu nam carte, ca am muncit de la 15 ani de miau sarit capacele.dar parintii m-au educat sa-i respect pe oamenii cinstiti.Stiu ca esti de la usa cortului,dar fii mai cu respect ca in curand o sa-ti plangi de mila

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici ai gresit...daca vrei sa stii Sanducu nici nu a luat bacul din prima a picat la matematica.....rusineeeeee apoi a dat la popi si a picat..rusineeeee..deci nu l a dus capul sa faca o facultate ceva ...a facut facultatea la buzau platita de tati si ulterior si tati a obtinut o diploma de la aceeasi facultate ...poate au facut impreuna cine stie...asa ca a demonstrat inca o data k nu are nevoie de carte ca sa inumere banii de la tati...pardon banii care vin din primarie:))))

      Ștergere
    2. Aveti idee cati inteligenti cu 32436856293 de facultati il invidiaza?Au multe facultati, bun.Dar la ce folos daca lucreaza pe un salariu de nimic?!Sau nu lucreaza,pentru ca se poate si asa...

      Ștergere
  15. tot eu scriu sa confirm ce-am scris mai sus. am uitat sa-ti spun mai mafiotule care esti ca nici angajatii tai nu il mai voteaza pe tactu, hotule care esti. hai pa du dute....

    RăspundețiȘtergere
  16. http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/419339_278392918894783_100001722302305_713094_2048936263_n.jpg poza asta de ce nu ati pus-o cand dezapezea?

    RăspundețiȘtergere
  17. Stimate anonim (anonimatul te scuteste de raspunderi atat cat nu stii ca vine de pe un anumit "IP"-controlat de altfel ... dar uman te baga in tagma Iudei,tradatorilor ascunsi) o sa-ti spun in primul rand ca este corect sa scrii "deszapezirea" si nu asa cum ai apucat sa scrii dumneata.Iti spun asta ca asa ca si Sandel sau tatal lui si tu cred ca ai pretentii in vreun CV sa scrii ca ai studii superioare si nici decum ca esti vreun muncitor sau om de rand...
    Asa ca stimate anonim,o sa te rog sa faci un efort si sa gasesti diferenta intre a deszapezi pe cineva care nu te plateste, deci in scop umanitar, ...si pe de alta parte sa-ti faci loc pentru propria-ti masina prin zapezi pe perimetrul proprietatilor personale dinspre deal... Ori ai fi vrut ca primaria Maracineni a lu` tatucu` sa plateasca 80 RON/ora pentru deszapezirea masiniilor lu` Sanducu? - cat nu mai sunt zapezi, sa traiesti bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamna, dar de ce nu ii corectati pe toti?Cumva observati doar greselile gramaticale ale celor care au ceva pozitiv de zis despre el?!

      Ștergere
  18. Observ ca pe aici aveti diverse interventii prin care va exprimati opinia , dar in schimb nu faceti publice si comentariile in care va este transmisa parerea obiectiva asupra acestor informatii ,ceea ce ridica un mare semn de intrebare in legatura cu credibilitatea spuselor dumneavoastra . cu respect , Cristina J.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca nu ai citit bine !Toate interventiile Smelenilor sunt date .Halal educatie mai au !Astia vreti sa va conduca destinele ????

      Ștergere
    2. Imi pare rau sa te contrazic (sau sa va contrazic) dar lucrurile nu stau tocmai asa! Am citit foarte bine ca sa mi dau seama ca sunt aprobate selectiv comentariile! eu am mai avut 2-3 pareri care nu au fost aprobate :) asa ca totusi sa vorbim in cunostinta de cauza :) !

      Ștergere
  19. Deci ,una peste alta ,d-na doctor nu va lasati intimidata !Campanie mai murdara facuta de actualul primar ,nu am mai vazut !Au mai fost primari ,dar nu asa de needucati ca acesta .E dureros sa vezi ca aceasta comuna nu a avut in frunte ceea ce merita :un om educat ,cu studii castigate pe cinstit ...Asteptam sa va avem la conducerea acestei comunitati!!!Eu e mai bine sa fiu anonim ,nu din lasitate ci din mare respect pt. familia mea .Tin sa o protejez de nebunii si sper ca ma veti intelege .

    Acum raspund unui alt anonim ce face reclama la deszapeziri ...Draga anonimule ,TDV a curatit zapada ,pe bani grei in aceasta ordine :primarie,locatiile afacerilor lui ,drum pana la balta ,iar pe strazi preferential :la cei cu magazine ,simpatizanti ai lui ,la cativa care l-au votat si cam atat .Pe str. Principala a spart cateva guri de canal pt. ca au fost prost amplasate .Deci ,la vecinul meu a cutezat sa ii duca zapada cat mai departe de porti ,desi aveau 3 barbati apti de munca .La mine, cu un om bolnav in casa si eu cu probleme [ce sa faci ,daca nu am pus stampila pe el la vot ]si-a azvarlit cupa in asa fel sa nu pot iesi din curte ...Rusine sa-i fie ,ce om cu educatie face acest lucru ????A trebuit sa consum banii din pensie ,sa platesc unul ce-i da ajutor social d-nul primar ,ca sa liberez poarta .La cati oameni batrani si in neputinta a deszapezit d-nul primar ???Cand face o contabilitate imi puteti da o replica !
    Imi doresc o conducere feminina in primarie ,pt. ca dintotdeauna femeile au fost mai educate si mai calculate in cheltuirea banilor .Sper ca oamenii isi vor da seama ca nu un sfert de paine ,data la usa biserici este solutia pt. rezolvarea problemelor lor .Acesta nu trebuie sa fie un sat de pomangii ,putem deveni ceea ce am fost :maestrii in legumicultura !!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce vad aici ma socheaza !!!Beizadea de Maracineni !D-nule primar ,prost l-ai mai educat sau ca l-ai scapat din mana !Te compatimesc !In goana asta dupa bani ,ai uitat ca poti pierde acolo unde doare cel mai tare :copiii.

    RăspundețiȘtergere
  21. De ce nu acceptati toate comentariile????

    RăspundețiȘtergere
  22. Am si eu cateva intrebari pentru aceasta persoana frustrata care sustine ceva in aceasta postare...

    Cum puteti sa ne aratati nouo cetatenilor ca aceasta relatare a dumneavoastra este adevarat ?
    Mie imi suna a contracampanie.. este cumva asa ?

    RăspundețiȘtergere
  23. Referitor la copii, ati pus punctul pe "i" . Durerea ce-a mare a primarului este " esecul " in educarea singurului copil . De aici decurge si invidia pe ceilalti parinti care au stiut sa-si canalizeze prioritatile in viata si anume pe educatia copiilor . Cand alergi dupa averi, cand furi , cand santajezi, cand minti , cand ai un singur copil si nu gasesti timp pentru el , aceasta este rezultatul :un neica nimeni . Dar cand prin mijloacele mentionate mai sus strangi avere , atunci acesta devine o " veritabila beizadea " . Dar cu ce rezultate - fapte anticociale savarsite de acesta, procese penale , dar sa nu-l vaitam. Se descurca " taticul primar " cu organele legii . Are buzunarele doldora de " chass" pentru mituirea celor pusdi sa solutioneze procesele . Banii cui ? Ai nostri , ai cetatenilor comunei . De ce se lupta sa castige un nou mandat ? Tot pentru banii nostri. Sa nu ne mai lasam furati - pe fata - de acesta si de acolitii lui , sa-i respingem la vot si sa alegem pe cel ce vrea sa fie cu noi si pentru noi . Sa nu ne lasam intimidati si sa votam Septar Nicoleta .

    RăspundețiȘtergere