marți, 3 aprilie 2012

                    PDL + PNTCD = Love

Se sparge gasca ! Scapa cine poate! 
Odata cu plecarea prim-vicepresedintelui PDL Sorin Frunzaverde din barca PDL-ista ,mergand catre PNL, liderul Preda Cezar afirma ca au fost coplesiti de moment, situatie in care afirma ca normal ar fi fost un desant in Caras Severin in momentul tradarii.... 
Liderul Buzoian Portocaliu* isi aduce cu nostalgie aminte cand raspundea personal de 5 judete, aplicand in zona sa notiuni din disciplina militara, fiind prezent zi si noapte pe teren.
Din pacate, Presedintele Basescu a cam ramas singur dupa abandonarea vasului de un numar important de lideri PDL-isti. Mai spera totusi intr-un nucleu dur, pus la punct de la fel de buzoianca noastra din plescoi, Elena Udrea.


Poate ca Presedintele Basescu se bazeaza pe farmecele feminine ale Doamnei Udrea, doar in acest fel explicandu-se ultima picatura de incredere incredintata nucleului dur* cu gandul de a mai carpi nava sparta. Nu stiu inca numele secundului pe umerii caruia apasa misiunea sa strige ultimul : "Abandon ship !!! "

** uite sefu, pot sa zbor!**

Este cel putin ironic faptul ca ultima speranta a lui Basescu a fost pusa in asa zisa alaturare a PDL-ului cu PNTCD-ul sub semnul intelectualitatii fie si politice.


"...ce sa facem acum?... o sa luptam si o sa mergem mai departe... " - au fost cuvintele lui Preda Cezar, in a carui voce se simte nesiguranta si subrezenia barcii ce se scufunda in fiecare ora.
Comandante!...barca se scufunda! Toti alearga sa puna mana pe vreo vesta de salvare ! Dar daca aceasta vesta de salvare are sigla PNTCD... halal salvare!... Mester carmaciul... !
Aflati in plina viteza de imersiune , Basescu o sa vina poate cu scaparea prin trensformarea barcii gaurite in submarin. ... un alt "Octombrie ...rosu (sau portocaliu )"
Domule Primar Titel, nu credeti ca ar fi mai bine ...decat sa afirmati ca deja ati luat cosciuge pentru toti PSD-istii ... sa urmariti caderea libera in sondaje  a  PDL undeva pe locul 4 ...lovindu-se cu capul de doar 14% ???




 ...sau va urcati dumneavoastra in persoana pe Fadroma* sa salvati planeta portocalie....


2 comentarii:

  1. Doamna Doctor,
    Sunt unul care a muncit mult in campania trecuta ca fiind unul din echipa lui Titel. Imi este rusine acum ca am ajutat un om fara onoare. Stiu foarte bine cu cata rautate s-a purtat fata de dumneavoastra si nu numai. Suntem cativa din vechea echipa, care am muncit si am crezut ca primaru maleanu o sa fie om de omenie cu noi si o sa se tina de cuvant, dar nu. Nu a fost asa decat pana cand si-a vazut sacii in caruta.
    Si vreau sa va spun dumneavoastra ca eram cu el cand cineva mai de sus i-a spus: "bai , esti nebun? cum sa gonesti un doctor din comuna?" ,si io i-am zis, si mi-a zis sa-mi vad de treaba mea. Aveti dreptate si lumea o sa va creada incet incet ca el tot minte pe toata lumea.
    Eu cel putin si familia mea si neamurile nu-l mai votam doamna! Si cand o sa iesiti dumneavoastra, sa va tineti de cuvant cu oamenii din sat!

    RăspundețiȘtergere
  2. De 4 ani am purtat o lupta cu primarul si cu cei 9 consilieri PDL al caror sef este,atragindu-le atentia ca incalca grosolan legile,in scopul de a se favoriza pe ei insisi!
    Am incercat de multe ori sa aduc cetatenii in sedintele de consiliu,insa cei 9 au votat ca sedintele lunare de consiliu sa se desfasoare cu usile inchise!Asa ca lupta cu nelegiuirile facute de primar si votate de cei 9(care asigura jumatatea plus unul confortabila pt.promovarea proiectelor propuse de primar!) am purtat-o eu,sprijinit-a de cei 4 consilieri PSD.
    Trebuie sa stiti ca l-am enervat ca m-am opus ca ei sa incalce legile,desi votul meu impotriva nu a schimbat rezultatul celor 9 voturi "pentru" ,insa,in tara lui Titel,cine nu e cu el,trebuie sa dispara!
    Si a tot incercat sa imi interzica sa functionez in cabinet sub pretextul ca e spatiul primariei si mi-l ia,a pus lacat pe poarta,a chemat prefectul in sprijinul lui si tot nu a reusit sa ma intimideze!
    Eu continui sa cred ca suntem oameni liberi si nu sclavii unei orinduiri politice de tip mafiot,ba mai mult,vin in fata Dumneavoastra sa-l infruntam impreuna!

    RăspundețiȘtergere