duminică, 8 aprilie 2012

La multi ani tuturor celor ce-si insotesc sufletul , mintea si traditia cu nume de flori , doamne si domni de pe meleaguri buzoiene si tuturor celor  carora le este in putinta sa citeasca urarea mea !


Unii soferi , dupa ce au cocosat fie vreo salvare veche, sau nu stiu ce alt camion de cartofi sau varza , le arunca la schimb cu vreun  maserati alb...sau un mercedes G  contrastant de ...negru.
(sa nu-i intrebati cine le-a dat vaucerele... sau daca schimbul o fi fost onorabil* )

Eu, in schimb, dintr-o salvare veche v-as oferi tuturor celor cu nume de floare macar ideea imaginii de mai sus si visul de a ne inconjura de flori si ganduri frumoase!
La multi ani !


( p.s. S-ar supara cineva daca de Florii s-ar stabili cumva si neoficial "Ziua Maracineniului"? 
Locuim in com. Maracineni, iar maracinele, ciulinele ...sau alte formatiuni spinoase*ce poarta semintele vietii plantelor respectine sunt considerate florile acestora. Deci putem considera ca traim intr-o localitate cu nume de floare... nu?  La multi ani Maracineni! )

2 comentarii:

  1. felicitarii si o primavara plina de florii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulţi ani! Dumnezeu să ne aducă vremuri mai bune.
      Poate că era mai bine să nu-mi amintesc să intru în această seară pe blog, dar dacă tot am intrat, nu pot să mă abţin să nu comentez în felul meu.
      Vă amintiţi că aseară vă povesteam cum unul dintre simpatizanţii lui Măleanu a tăbărât cu pumnii pe un biet cetăţean. Nu mai repet povestea. Dar, dacă acel om poartă şi el un nume care astăzi este sărbătorit, cum s-a simţit el astăzi primarule care eşti?! Probabil că acum când eu scriu tu sărbătoreşti... şi cred că poţi trece cu uşurinţă peste situaţii dramatice, dar care nu implică persoana ta. Ce contează că tu le-ai provocat!
      La mulţi ani celor sărbătoriţi astăzi!

      Ștergere