vineri, 8 iunie 2012

Campania " 10 Iunie" s-a incheiat - multumim tuturor!

   S-a incheiat aseara campania electorala. Multora abia ni se deschisese gustul. "Doamna, ...daca mai aveam vreo 2 saptamani, se facea ca toata lumea ar fi stiut de cat si cum ne-a saracit Smeleanu* "


Lasam la o parte injuraturile pe care le-am cules din dreptul staf-ului lui Titel, si punem la loc de cinste faptul ca acelasi Titel s-a salutat cu cei din masinile noastre Fanion*. Cum vedeti , a fost o campanie impinsa usor catre extreme, si cu toate sicanele (din care amintim...  3 sapt nu am avut acces la avizierul primariei pt afisaj, intimidarile politiei lasate cu avertismente scrise catre echipele noastre de afisaj,amenintari fatise asupra oamenilor ce erau doar anuntati de un eveniment, indrumarea tinerilor PDL-isti sa ne injure si sa ne huiduie fara discernamant, incercari mizerabile de a trece de la PDL la alte formatiuni politice a primarului Constantin Dumitru in momentul in care PDL incepea sa cada, invitarea consilierilor propusi pe listele PSD pe rand , plimbarea lor pe un anumit traseu cu masina ( BZ-CLM) a primariei si propunerile facute personal de Titel in acest timp , propuneri prin care se urmarea aruncarea peste bord a Septaritei*, montarea unor jurnalisti care prin postarile lor si-au demonstrat latura prin care la orice examen se ajunge la "asa nu se face niciodata in profesia de jurnalist", denigrarea profesionala a Doctoritei, calomnia adusa familiei acesteia, discriminarea rasiala si religioasa dovedita cu martori,....iar toate astea insumeaza un cuantum de 50% din rautaciunile lui Titel. O sa va scutim de restul care mai sunt detaliate , departe de a marca tot raul Titelian, prin Foile de Maracineni , acum toate acestea fiind doar indei principale ale unei campanii electorale incheiate)


Multumim tuturor care ne-au iesit in cale, fie cetateni de rand in fata portilor lor, fie parlamentari sau presedinti de institutii si formatiuni, multumim celor ce ne-au propus votul lor fara ocolisuri, multumim celor ce cu eleganta au sa voteze exact cum o sa-i ajute Dumnezeu in clipa in care au sa intre in cabina de vot, multumim celor ce ne-au sprijinit, multumim celor ce ne-au fost ostili -propulsandu-ne astfel pana si in avansarea pe paginile google, multumim celor ce au montat afise cu noi si celor ce ne-au vandalizat staguri,banere,afise,multumim familiilor noastre pentru rabdarea de care au dat dovada, multumim si familiilor adversarilor politici fie si doar ca ele exista, multumim si politiei ca s-a autosesizat amendandu-ne fie si doar cu avertismente pentru afisaj, multumim administratiei locale ca nu ne-a last pe stadion si saptamana trecuta la Caminul Cultural, multumim tot administratiei care a sudat poarta metalica oprind accesul simpatizantilor nostri catre singura cabina (hazna) care putea deservi necesitati umane -aici uratenia nu lasa loc nici macar comentariilor-

....si nu avem cum sa nu facem cunoscut ca NIMENI , dar NIMENI din TOTI cei care au pus afise de`ale noastre fie pe masini, fie pe case / garduri / etc ...nimeni din toti acestia nu au fost platiti nici macar cu 1 leu , nici pe saptamana , nici pe luna ...nici pe vot promis!!! Nimeni din caravana noastra nu a primit nici 1 litru de GPL/motorina/benzina - plata din partea noastra, fiecare simpatizant PSD-Nicoleta Septar nu a fost manjit nici macar cu 1 leu! La nivelul asta s-a facut cu adevarat activism de partid, cu sufletul , nu cu burta! Multumim simpatizantilor ca au inteles ca nu trebuie sa ne coboram spre a huidui actualul primar,vice-primar, familiile lor, sau masinile simpatizantilor lor.

Multumim ca nu s-a facut uz de poluare sonora, multumim ca s-a inteles ca orice dobitoc putea sa clacsoneze fara sa stie de ce o face, doar ca spirit de turma, multumim celor din echipa adversa care ne-au spionat si chiar ne-au cerut materiale sa le duca lu` Titel, multumim si celor din tagma "Zaharia" care pentru cascaval sunt in stare sa-si vanda si onoarea (vedeti, chiar si lor le multumim frumos!) multumim celor ce ne-au pus afise in vitrinele magazinelor lor si ulterior , dupa amenintarile lui Titel le-au dat jos numai pe ale noastre, multumim firmei care ne-a facut tricourile inscriptionate cu "Eu votez Primar, Dr Nicoleta Septar" fara sa ne puna la plata manopera, multumim importatorului de tricouri pentru pretul corect ce ni l-a cerut, va multumim voua tuturor oamenilor de omenie din maracineni si tot Buzaul,

 ...si-i multumim lui Dumnezeu ca nu ne lasa !

2 comentarii:

  1. Multumim ca existati!!!Poate D-zeu isi intoarce fata spre noi!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, ocroteste-i pe romani!

    PSALMUL 142
    Al lui David.

    1. Doamne, auzi rugăciunea mea, ascultă cererea mea, întru credincioşia Ta, auzi-mă, întru dreptatea Ta.
    2. Să nu intri la judecată cu robul Tău, că nimeni din cei vii nu-i drept înaintea Ta.
    3. Vrăjmaşul prigoneşte sufletul meu şi viaţa mea o calcă în picioare; făcutu-m-a să locuiesc în întuneric ca morţii cei din veacuri.
    4. Mâhnit e duhul în mine şi inima mea încremenită înlăuntrul meu.
    5. Adusu-mi-am aminte de zilele cele de demult; cugetat-am la toate lucrurile Tale, la faptele mâinilor Tale m-am gândit.
    6. Întins-am către Tine mâinile mele, sufletul meu ca un pământ însetoşat.
    7. Degrab auzi-mă, Doamne, că a slăbit duhul meu. Nu-ţi întoarce fala Ta de la mine, ca să nu mă asemăn celor ce se coboară în mormânt.
    8. Fă să aud dimineaţa mila Ta, că la Tine îmi este nădejdea. Arată-mi calea pe care voi merge, că la Tine am ridicat sufletul meu.
    9. Scapă-mă de vrăjmaşii mei, că la Tine alerg, Doamne.
    10. Învaţă-mă să fac voia Ta, că Tu eşti Dumnezeul meu. Duhul Tău cel bun să mă povăţuiască la pământul dreptăţii.
    11. Pentru numele Tău, Doamne, dăruieşte-mi viaţă. Întru dreptatea Ta scoate din necaz sufletul meu.
    12. Fă bunătate de stârpeşte pe vrăjmaşii mei şi pierde pe toţi cei ce necăjesc sufletul meu, că eu sunt robul Tău.

    RăspundețiȘtergere